Tuesday, February 2, 2010

Jemputan Ke Mini Muktamar PEPIAS Bangi.



Pada 1 Febuari 2010, ILMUWAN telah ke muktamar atau Majlis Perhimpunan Tahunan Persatuan Pelajar Islam Selangor Darul Ehsan (PEPIAS) Cawangan Bangi bertempat di Dewan Kuliah Akademi Islam (DK AI Lama) KUIS.

ILMUWAN yang juga sebuah kelab kepada Persatuan Kebangsaan Pelajar Islam Malaysia Justify Full(PKPIM) di Kampus KUIS ini diwakili Saudara Syahiran yang juga Pengerusi, Saudara Abu Bakar yang juga Setiausaha, Saudara Azizan sebagai biro Dakwah merangkap Exco PKPIM pusat, dan saudari habibah dan Azah yang mewakili HEWI ILMUWAN KUIS.

Selain itu Muktamar ini turut dihadiri anak-anak Asnaf Selangor dan PEPIAS dari cawangan kampus lain serta pimpinan PEPIAS Pusat.

Muktamar dimulakan dengan ucapan alu-aluan oleh Saudara Muzakkir yang juga YDP PEPIAS Bangi dan dirasmikan oleh Presiden PEPIAS Pusat iaitu saudara Zulhelmi.

Dikesempatan ini, pihak ILMUWAN mengucapkan jutaan terima kasih kerana sudi menjemput pihak kami untuk sama-sama memeriahkan majlis ini serta maraikan pimpinan baru disamping memperkukuhkan ikatan ukhuwwah sesama keluarga PKPIM secara amnya dan khususnya kita sesama Islam ini.

Ucapan tahiah pihak ILMUWAN ucapkan kepada saff pimpinan yang baru, dan pihak kami doakan agar Allah SWT memberi kekuatan kepada mereka khasnya kepada YDP baru iaitu Mohd Afiq B. Ramli.


Ucapan dari Muzakir YDP PEPIAS Bangi


Hadirin


Ucapan Perasmian dari Presiden PEPIAS : Saudara Zulhelmi


Majlis Pembubaran


Ucapan Alu-aluan YDP baru saudara Afiq

Foto By : SyahiranMuhd